démonolátria

Démonolátria

Az alábbi cikkel a démonolátriával és a démoni invokációval szeretnék reprezentatív módon foglalkozni, mint alapozás az O9A mítosz Sötét Isteneivel való munka előkészítése gyanánt. Tekintve, hogy a démonok melyekkel ez az irányzat foglalkozik sokkal „emberszerűbbek” mint azok melyekkel az O9A beavatottjainak dolgoznia kell kiváló alapozásra és sikerélmények megszerzésére, melyek későbbiekben felhasználhatóak.

Fogalom:

Nagyban leegyszerűsítve démonolátria a démonok tisztelete – mely nem azonos azok imádatával és az előttük való megalázkodással, ahogy azt a judeo-keresztény irodalom bemutatja. Sokkal inkább a velük való közös munkát foglalja magában, mellyel a mágus belső vagy külső változások elérését reméli. Ebben a kontextusban a démonokra, mint valódi létező akauzális lényekre tekintünk, melyek kategorizálása (Dukante, Willit hierarchia) nagyban megkönnyíti azok megjelenítését az egyén elméjében, mivel felruházza őket emberszerű vonatkozásokkal. Ugyanakkor ezek a lények természetüknél fogva inorganikus, energia alapú létformák, melyek nem rendelkeznek emberi vonásokkal.

A görög daimon szó jelentése „istenszerű” vagy „isteni eredetű” és e-képpen is tekintettek rájuk, létezésük jóval túlmutat a kereszténység megszületésén így az általuk rájuk aggatott ferdítések és félremagyarázások teljességgel irrevelánsak.

Az alábbi leírásban kitérek az invokációhoz (testen belüli idézés – „megszállás”) szükséges lépésekre és eszközökre – ezek alapjában véve rugalmasak, ahogy az egyén egyre több tapasztalatot gyűjt, úgy lehet őket változtatni saját ízlés szerint.

Oltár:

Az idézés elvégzéséhez leggyakrabban szükségünk van egy oltár felállítására, melynek két oldalán egy-egy gyertyát helyezünk el – ezek biztosítják az egyetlen fényforrást. Szabadtéri rituáléhoz érdemes lámpást vagy akár tüzet használni.

Az oltár közepén elhelyezésre kerül, egy vastagabb un. fókusz gyertya, mely általában fekete vagy lila. Ez előtt helyezkedik el a füstölős és egy égető edény a kérések számára. Az oltár jobb oldalán helyezkedik el a rituális tőr, míg minden más – kelyhek, füstölők, papír, író eszköz a baloldalon, ez természetesen változtatható.

Rituálé menete:

Egy rituálét alapvetően három fő részre lehet felosztani – kezdés/nyitás, közép rész és zárás.

Nyitás:

A kívánt entitás behívásával/invokációjával veszi kezdetét a rituálé. Démonolátriában ezt egy elementális invokációjával indul – Belial észak/föld, Lucifer kelet/levegő, Flereous dél/tűz, Leviathan nyugat/víz. Sátánt is bele vehetjük ebbe a körbe, mint ötödik elem, vagy mint csomópont melyen keresztül az energia áramolni fog.

Az öt elem invokációja a következő:

  • Belial, föld, észak: „Lirach tasa vefa wehlic, Belial!”
  • Lucifer, levegő, kelet: „Renich tasa uberaca biasa icar, Lucifer!”
  • Flereous, tűz, dél: „Ganic tasa fubin, Flereous!”
  • Leviathan, víz, nyugat: „Jedan tasa hoet naca, Leviathan!”
  • Sátán: „Tasa reme laris Satan – Ave Satanis!”

A tradicionális mód szerint minden égtáj irányába a következő pecsétet rajzoljuk a levegőbe a tőrrel az ennek elmondásakor:

inv.jpg

Közép:

Ez a rész gyakorlatilag a rituálé céljának definiálása, ez az ahol behívod/invokálod a kívánt démont, ahol a valódi mágia létrejön.

Ahhoz, hogy a rituálé sikeres legyen meg kell fogalmaznod annak célját, lény olyan specifikus amennyire csak lehet, és nagy vonalakban írd le a kívánságot, amelyet el szeretnél érni, ezzel is segítve a szükséges fókusz felépítését.

Például: „Azt akarom, hogy előléptessenek a munkahelyemen.”

Ugyanakkor egyes rituáléknak nincs más célja, mint a kapcsolat kiépítése a kívánt entitással, itt a kívánság is hasonlóan kerül megfogalmazásra.

Ezután döntsd el mely entitás lesz megfelelő a rituálé számára, rajzold le a pecsétjét és írd le az Enn-jét (démoni hívó mondat, hasonlóan az elementális kör invokálásakor használthoz) egy papírra. Az előbbi példa szerint Belphegor kiváló alany erre a célra. A valódi invokáció azzal veszi kezdetét, hogy miközben a választott pecsétre koncentrálsz (melyet előtte ÉRDEMES a véreddel megjelölni, mint felajánlás a démon számára) fokozatosan transzba juttatod magad az enn ismételgetésével (ez lehet kántálás vagy vibrálás – az állapot előidézéséhez beemelhetsz egy lassú körkörös táncot is a rituáléba).

Ezt addig folytasd, míg el nem éred a kellő tudatállapoti szintet, majd dobd a pecsétet a tűzbe vagy égesd el a fókusz gyertya lángjával. Opcionálisan a fenti „ZD” pecsét használható egy utolsó enn elmondásakor.

Amennyiben nem áll rendelkezésre enn vagy pecsét a rituálé célját egy „fohászban” össze lehet foglalni, mely szintén hatásos.

Például: „Belphegor, kérlek, jelenj meg ezen a rituálén. Egy felajánlással várlak téged! Halld meg szavam! Kérlek, jelenj meg és hozz jó szerencsét számomra!”

Ezután a rituálé céljának definiálásakor érdemes egy hasonló a hangulathoz illő szöveggel készülni.

Zárás:

A rituálé lezárása, a démon elküldése, többnyire udvarias formában, mintha egy vendéget küldenél haza. Például: „Köszönöm, hogy eljöttél [démon neve]. Menj békében.”. Majd oltsd el a gyertyákat és hagyd el a helyet.

Védelem?

Mint észrevehettétek védelemre nem tértem ki itt (az elementális kör az energiák fókuszálására szolgál), ami szándékos, mivel démonolátriában nem használunk ilyesmit, tekintve, hogy a démonokat nem, mint fenyegető, ellenséges entitásokat kezeljük nincs szükség ilyesmire. Ennél fogva, ha megadjuk a kellő tiszteletet és félelem nélkül közelítünk hozzájuk nem érdekük kárt okozni az őket hívóknak.

Ennek, hierarchia és pecsétek:

Mivel mások már előttem összefoglalták a démoni hierarchiákat, pecséteket (sigil) és az enneket, ezek újbóli lefordítását és közreadását értelmetlennek és feleslegesnek tartom, tekintve, hogy az előbbi csupán útmutatás az operátor számára az entitások egyszerűbb megjelenítése céljából. Az ott közreadott adatok közül egyedül az enn, a pecsét, a megjelenés, viselkedés és a képviselt erő aminek jelentése van, rangok, órák és egyebek csupán töltelék.

Az enn-ek az alábbi linket elérhetőek:

https://zalbarath666.wordpress.com/satanic-magick/demonic-enns/

Pecsétek:

http://www.demonolatry.org/sigil.pdf

Hierarchiák közül Richard Dukante vagy Alexander Willit-ét tudom ajánlani.

 

Forrás: Turul Nexion

Kategóriák:démonolátria

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: